Var med i "10 steg från min port" på lördag!


Dags för temadag igen! Förra gången var vi ett gäng bloggare som plåtade portar
och la ut samma dag och länkade till varandra. Nu på lördag, den 2 maj, kör vi ett nytt tema:
"10 steg från min port (eller dörr)".
Jag vet att bland andra Staffan och Mira är med. Häng på du också, och berätta det i en
kommentar till mitt 10 steg-inlägg så länkar jag till din blogg!
(Bilden: En enkel men vacker stensättning - kvadrater, rektanglar och assymetriskt runda -
utanför 1950-talshus i Västertorp, Sthlm.)
1 margaretha:

skriven

Oj, jag rädd för att det blir tämligen ointressant – men OK, jag är med.

Margaretha

2 Monet:

skriven

Jag hakar på också förstås även om jag inte precis ser framför mig vad det skulle kunna vara. Men bilder kommer!

Kommentera här: