Åhhh, Playtones!


The Playtones!!!!!! Femtiotalsmannen och jag är lyriska efter kvällens "Dansbandskampen".
Till final gick med hjälp av våra telefonröster The Playtones, rockabillyband från Blekinge.
Hot damn! säger jag om deras version av förra årets Eurovisonvinnare "Fairytale".
Lyssna på den här, på bandets hemsida.
Och hörrni - nästa lördag röstar vi The Playtones till förstaplatsen, eller hur?!
Precis som vi röstade fram Larz-Kristerz i fjol - eller hur?
1 Kryckan:

skriven

Dansbandskampen...den har jag missat. Och för er som missat "Fallande Löv"-koppar finns det en bal på coop i Brunna, Kungsängen.

2 Libby:

skriven

Kryckan: Oj! En hel bal? Varifrån kom den plötsligt?

3 Vifsla:

skriven

Hurra!! LARZ-KRISTERZ!!

(förlåt det är min plikt att göra så)

Jag är lite ledsen att jag inte sett Playtones än, alla verkar prata om dem.

4 Anna:

skriven

Vi sitter också bänkade varje lördag framför dansbandskampen även om vi inte är några fans av dansband, men det är ju ett bra program! Och bra musik blev det också när Playtones kom in i leken! Heja Playtones! :)

Kommentera här: