Gott Nytt År!


Som traditionen bjuder firas nyårsafton på Femtiotalsjakten med en bild på en sparkstötting,
precis som förra året. Visst ska det bli spännande att skåla in ett nytt decennium?
Jag tror att 2010-talet blir det roligaste, modernaste och snyggaste sedan 1950-talet.

Gott Nytt År!

1 grandprix63:

skriven

Gott Nytt År, Libby!

2 Jenny:

skriven

GOTT NYTT ÅR!!!



: )



Har precis hittat hit till din fina blogg,

gillar den VÄLDIGT mycket!



Jenny

3 Christin:

skriven

Gott Nytt År !

Jag hoppas och önskar du får rätt !!

4 Svenskt Retro:

skriven

Gott nytt blogg-år. Jag ser fram emot många spännande inlägg från dej.

5 IngenFara:

skriven

Gott nytt!

6 Skaffaren:

skriven

Gott Nytt År!

7 Gamla saker och fina ting:

skriven

Det blir ett himla spännande år tror jag.. :)

Gott Nytt År Libby, och keep up the good work.

8 Peter Kampf:

skriven

Tack för ett fint blogg-år och Gott Nytt Gammalt År!!!

9 Pernilla:

skriven

Gott Nytt År Libby!!!

Och jag håller med dig, jag tror också att 2010-talet blir det bästa någonsin!!!!

Kramar Pernilla

Kommentera här: