Kryddor till julbordet


Godmorgon, måndag! Jag berättade i lördags om fyndplatsen Fellingsbro. Hos Blå skåpet
fanns även det lilla gula 1950-tals-setet. Visst är det rart? Kostade 30 eller 40 pix. Och så
ett superfynd: Två burkar ur Marianne Westmans serie Arom. 50 pix för båda, hos
Strandloppan i Arboga. Man brukar inte få en Arom-burk för under hundralappen.

En trevlig vecka med fina, juliga, loppisfynd önskar jag Er!
1 Anna:

skriven

Åhhh vad avis jag blir på Arom-burkarna! Jag vill ha dem i rött men de är ju sååå dyra!

2 Linda:

skriven

Åh titta. Där är ju dina fina burkar. Verkligen ett fynd. Och jag som tyckte det var billigt när jag fick mina tre för 150 spänn. ;)

3 Libby:

skriven

Anna: Ja, och jag vägrar ge upp emot 200 kronor.

Linda: Det är ju också fyndpris. Dessutom fick ju du tag i TRE stycken :-)

4 Malin:

skriven

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid13590588001?bctid=28948912001



The Baseballs!!

5 Svenskt Retro:

skriven

Där gjorde du verkligen ett fynd om du bara gav 50 kr för 2 kryddburkar..Grattis.

6 Libby:

skriven

Malin: Wow! Vilken upptäckt! Tack för tipset.

Svenskt retro: Ja, ungefär vad ett par gamla burkar egentligen borde vara värda :-)

7 wiper:

skriven

Jag älskar din blogg och länkar ofta till den när jag skriver om nåt som passar i mina inlägg. Vilket arbete du lägger ner. Jag är ju uppvuxen med allt detta så det är rena nostalgin ;)



Ha en fin kväll

Med vänlig hälsning

Malin

Kommentera här: