Jag som inte tyckte att jag hittade något...


... lyckades ändå få ihop en liten trave grejer! Jämtlandsresans sjätte och sista dag
körde Femtiotalsmannen oss hem till Solna via Jungfrukustvägen. Inlägg med några
bilder från fredagens reseavsnitt kommer i morgon. 
I helgen ska jag sortera mina inköp och plåta dem till det omfattande blogginlägget
"Loppischock - hela listan" som ni får läsa här på söndag.


I kväll blir det stillsam hemmakväll med tevedeckare och läsning.
Favorittidningarna låg på hallmattan när jag kom hem.


Trevlig helg så länge! Och ni glömmer väl inte att fika?!
(Skylten tillhör ett semesterstängt fik i Mörsil, Jämtland.)

1 Tinkerbell:

skriven

Många fina fynd!!! Ser fram emot att kolla på din ''Loppischock-helalistan'' på söndag!!!

Tycker att din tidning ''ANTIK världen'' ser intressant ut.

Kan man köpa den i affären???

2 Libby:

skriven

Tinkerbell: Jodå, Antikvärlden finns att köpa i affär. Bra läsning, de skriver på en nivå så att man känner sig inbjuden som läsare fast man inte kan allt redan. Rätt mycket retro, inte bara antikt. Antik & Auktion är också bra, men Antikvärlden är ett snäpp vassar, tycker jag.

Kommentera här: