5 fabulous retro blogs


Titta, vad jag fått! Det är Zizzi som tycker att min
blogg är "fab". Tack, snälla, och jag returnerar berömmet!
Hos Zizzi hittar ni bland annat coola bilder på 50-talstjejer.

Okej, fem bloggar som jag skickar
vidare "I think you´re fabulous" till.
Alla med retrokoppling, utom Rutan:
1) Rutan. För blandningen av fantastisk humor och bråddjupt allvar.
Just nu ett inlägg som KÄNNS, om att vara fattig.
2) Retro-tokig. För att jag alltid hittar roliga saker där.
Just nu en curryfärgad 1950-talsduk.
3) Mimis antik. För att jag lär mig saker om antiviteter där.
Just nu den finländska keramkern Friedl Holzer Kjellberg
4) Retrolover.blogg.se. För de generösa inredningstipsen,
som "designa din egen strömbrytare".
5) Winstons blogg. Jag tycker att hans tidning Antikvärlden
är "fab", och att hans blogg med tips och tyck är rolig att följa.
1 mimi:

skriven

Grattis, det stämmer din blogg är totally fabulous! Och tackar ödmjukast för utnämningen.

2 Helena:

skriven

Vad glad jag blir! Tack!!!!

3 Monet:

skriven

Grattis till utmärkelsen. Den är du verkligen värd!! Din blogg är ju numera den bästa inkörsporten till hela femtiotalet!

4 Rutan:

skriven

Grattis! Din blogg är så inspirerande!

Tack för utmärkelsen, jag blir riktigt rörd, fast mest glad.

5 Retrolover:

skriven

Tusen tack för utmärkelsen! Tycker såklart att din blogg är helt fabuloso också, fantastiska tips om 50-talet som ju självklart var förra århundradets bästa decennium vad gäller design!

/Budgetdesign-bloggen

Kommentera här: