Lika som bär

 
Ring facket i tid? Fackförbundet Ledarna har en snygg neonskylt
på Fridhemsplan. Kunde dock ha haft ett klatschigare budskap.
I höstas stod retroreklamen som spön i backen, kolla här.
1 zizzi:

skriven

Tycker jättemycket om Tulo-skylten. Jag har en sak till dig på min blogg.

Kram cissi

2 mimi:

skriven

Tulo-reklamen är ju helt underbar! Vi hade ännu för tio år sen här i Åbo ganska många riktigt gamla fina reklamskyltar kvar, men tyvärr de har försvunnit!

3 Lena:

skriven

Hej

Vet du vart man kan få tag i vykort från Håkan Erikssons förlag .. dom med godis reklam, vademecum, tvål osv. ?

Säljs dom på nätet någonstans ?

4 Libby:

skriven

Lena: Nej, de säljs inte på nätet, han är grossist. I Stockholm finns en affär nära Gamla stans t-banan som har lådor fulla med hans nostalgikort. Och så har jag för mig att Buttericks har också.

Här är hans hemsida:

http://www.nostalgikort.se/

5 Lena:

skriven

Tack för länken.

Vet du vad affären heter i Gamla stan ?

6 Libby:

skriven

Lena: Jag ska till Gamla stan idag, kollar adressen och gör ett inlägg ikväll!

Kommentera här: