Plötsligt - ett spännande fönster

Promenerade Sundbyberg runt i eftermiddags. Konstaterade att en intressant loppisbutik
av typen "knökfullt från golv till tak i liten lokal innanför trång passage" på Stationsgatan hade
upphört. Men hittade en annan, lovande. Fredsgatan 8, Sundbyberg, öppet lördagar 11-15.
Så här såg en del av skyltfönstret ut. Inte mindre än TRE set med fruktknivar! Och därinne
anade jag ett riktigt gott och blandat myller.
Hinner ni eller jag dit först?

1 mimi:

skriven

Tack för dina uppskattande ord om min blogg. Jag tycker ju din är härlig, just den där nostalgikänslan du har tycker jag är fantastisk. Har faktiskt lite femtiotal i skåpen också, skall ta och visa upp dem vid nåt tillfälle.

2 Rutan:

skriven

Jag har redan likadana fruktknivar som de till höger, så ta du dem! :o)

3 betty lou:

skriven

oh, jag tar gärna brons (?) statyn

Kommentera här: