Pausbild - och några lästips


Femtiotalsjakten tar ett par dagars paus pga lätt krasslighet. Det är också anledningen
till att jag varit dålig att besvara kommentarer. Pausbilden är tagen på Arbetets museum
i Norrköping, utställningen Industriland.

Lästips medan jag blir av med febern:
Värnamobloggen skriver om och visar bilder från Bruna Mathssonhusen i Kosta. Småland
framstår alltmer som det givna valet för bilsemester 2010 (i år är det Jämtland som gäller).
Och apropos bilsemester - kolla in Larssons campingbord. Åhhh!
Skattkammaren visar helt fantastiska interiörer från ett av hennes kompis övertaget
och nästan orört hundraårigt hus. Hemma hos Malin del I, del II och del III.
1 Liina:

skriven

Nämen oh. Där tillbringade jag och Kicki en eftermiddag i december lyckligt minne Många najsiga grejer där =)

2 Sara:

skriven

Å, vad glad jag blir över att du tipsar om min blogg! Det är första gången någon gör det :-) Krya på dig!

3 mimi:

skriven

Hoppas du snabbt kryar på dej!

4 Anonym:

skriven

Jag gillar din blogg, massvis med fint 50-tal :) Jag är också sjuk och ligger i sängen med datorn och kollar bloggar.

5 Anna:

skriven

Tack för din fantastiska blogg, för att du bland annat lyfter fram bortglömda små förorter som Blackeberg och Råcksta. Jag blir alltid lika lycklig när jag tittar in här :)

Kommentera här: