Jenny vann dekorationsljusen!



Tävlingen om de rosa-gröna dekorationsljusen, här, har fått en vinnare.
Jenny segrade med denna motivering:
"Varför skulle jag vilja vinna? Jo, jag satt länge på Tradera och letade fina femtiotalsgrejer
att pynta lägenheten med, då second hand-affärerna i min stad tar hutlösa priser. Men att gång
på gång bli överbjuden av någon som lägger ned mycket mer pengar känns surt, speciellt när
jag inte har den ekonomin att röra mig med som student. Dessutom hade det varit en fin
födelsedagspresent, då jag fyller år på lördag. Då skulle jag gärna önska mig de rosa-gröna."

Så - grattis på födelsedagen, Jenny!
(Och tack till er andra som också deltog och som alla hade bra motiveringar!)
1 farmer boy:

skriven

That is a cool automobilde interior motif/ Even the laprobe dates to the 1950s.according to my friend Dee.

Kommentera här: