Attityd är allt


November 1959. Kollar de efter rymdfarkoster? Det får man inte veta.
Bara att jackan "Lotta" inspirerats av "den präktiga militärpälsen". Jag har
hittat en nästan likadan jacka, nyproducerad, svart, i höst. Nu är det bara
elastabyxan som fattas! Och attityden.

1 Linda:

skriven

Hahaha! Underbart blogginlägg. Underbar annonstext. Underbara 50-tal. Var hittar du allt?

2 Pernilla:

skriven

Ja, det är ju så att allt kommer tillbaka, jackorna skulle platsa lätt nu oxå!!! Underbar annons!

Jag har lagt in lite härliga bilder igen ifrån Freddys hem!!!

Ha det så bra!

3 Tusse:

skriven

Jakka? Månne avsedd för den finska marknaden?

4 Libby:

skriven

Linda: I de otaliga veckotidningar och heminredningsmagasin från 1950-talet som jag samlat på mig.

Pernilla: Oj, då måste jag kila över till din blogg och titta!

Tusse: Ja, eller så hade de slut på c:n i kasten.

5 vesna gillsin:

skriven

Hej på er

Jag googlade på Kåwe hårhuvar eftersom jag har 3 sådana som jag vill sälja. undrar om ni vet ngn som är kan vara intresserade. om man vill ha bilder på dom maila till [email protected]



mvh



Vesna Gillsin

Kommentera här: