Kappor ur kartongen + ett tips


I kartongen med gamla gardiner som jag fick fanns också en packe udda
gardinkappor. Jättefina mönster. Här ser ni dem upplagda som "lapptäcksduk".
Fatet är ett stort Blå eld med ett litet, knappt synligt, nagg. 30 pix, förra veckans
bästa loppisfynd. Hittade det, och fyra Mon Amie-fat i fint skick för 25 pix/st, på
Marknadsplats Sundbyberg, värd ett besök.

DAGENS LÄNK: Gillar ni 50-talsinredning? Då måste ni titta in hos Cherry Vintage,
som varit i Falkenberg och sett en musielägenhet som hon (och jag också) skulle
kunna tänka sig att flytta in i. Helt underbart, missa inte!
1 Moster Mjölgumpa:

skriven

Vilken ögonfröjd!

2 Erika:

skriven

Vilka UNDERBARA gardiner du hittade, kära nån säger jag bara. WOW!

3 Sara:

skriven

Vilka fantastiska tyger! Så mycket fint du kan använda dem till! Tack för tipset om cherry vintage också. Jag vill också flytta in!

4 Libby:

skriven

Moster Mjölgumpa: Bara några tygbitar, men sådant räcker för att göra en på gott humör.

Erika: Ja, FORTFARANDE undrar jag hur det gick till - en enorm tur. Och tack för härligt inlägg från Falkenberg!

Sara: Falkenberg var en höjdare.

Kommentera här: