Hoppas de inte tar ner skylten


God morgon, måndag! På Ringvägen mellan Skanstull och Rosenlund är en
blomsteraffär tömd och lappen på skyltfönstret berättar att butiken överlåtes.
Hoppas skylten får sitta kvar även om här blir mäklarkontor eller thai-massage.

Trevlig fortsättning på veckan!
1 randiga tråden:

skriven

Ja, det hoppas jag också. Skylten är verkligen fin.

2 Maja:

skriven

Tjusig skylt! Alltid vackert med rosor:-)



Ville bara passa på att tacka för gårdagens innehållsrika inlägg! Så mycket fint porslin, vackra bilder och intressant fakta. Förstår att du måste ha lagt ned mycket jobb på det!



Ja, nu har jag plötsligt börjat längta ännu mer till england än vad jag redan gjorde;-) Måste nog åtminstone bli en weekend där, någon gång framöver...



Ha en trevlig vecka!

/Maja

3 Tusse:

skriven

Chansen finns. Lättare är det i alla fall att spara ljuslådor av detta slag än rostig neon som t.ex. den hädangångna SKANSTULLS RADIO-TV som hängde kvar på Rutger Fuchsgatan till för några år sedan.

4 Anta Snaque:

skriven

Någon MÅSTE bara rädda den fina skylten!

Libby, jag meddelar bloggdag för det engelska.

5 Liina:

skriven

Snygg skylt. Och jag gillar inte ens blommor =)

Kommentera här: