Oj, två awards!



Två awards har jag fått denna vecka, och jag är naturligtvis stolt och glad!
Från Lee-nah kommer Kreativ Blogger-awarden, och från Tinkerbell "Este Blog é um encanto" ("Den här
bloggen är en charm" blir det om man kör google translate från portugisiska till svenska.)
Tack! Sedan var det ju det här med fortsättningen, får man en award förväntas man göra vissa saker.
Länka till den som givit en awarden (fixat), ge den vidare till x antal personer (fixas längre ned i inlägget)
och i Kreativ Blogger-fallet berätta sju saker om sig själv. Det senare tänker jag fuska med.
Jag berättade sju saker tidigare en gång när jag fick en Kreativ Blogger, och jag har också visat bilder
från min barndom hemma på gården. Så nu kör jag istället för mer fakta om mig själv en bild jag tog häromdagen:


Jag tycker om att köra omkring på små landsvägar, DET kan jag ju berätta.
Men här var det riktigt ruggigt. Tjälskadan håller på att dela vägen i två.


Okay, jag skickar vidare "Denna blogg är en charm" till tre bloggare.
Gemensamt för dem är att de har visat bilder på Helmer Ringström-tallrikar,
i inläggen jag länkar till:
Porslinsbloggen - kolla Helmer-orgien!
Ciccis Tjusiga - snygg duk, tjusigt glas och Helmers "Delfi"
En sakletares bekännelser - Helmer väl representerad i tallrikssamlingen

Och ni som fått utmärkelsen får själva bestämma hur ni vill skicka vidare/hantera den!
Frihet under ansvar...



 


1 Christin:

skriven

Grattis ! Du och din blogg är väl värda dessa utmärkelser ! Läskig tjälspricka !

2 Clinen:

skriven

Congrats! Det förtjänar femtiotalsjakten verkligen

3 Tusse:

skriven

Domedagen är nära :-)

4 Maja:

skriven

Hej, Libby!



Grattis till utmärkelserna! De är du väl värd!



Ville bara flagga för att jag startar min lilla följetong: Have a Tea Party! idag. Så det blir alltså engelskt på Husmorsskolan då och då framöver. Välkommen in och titta! Länkade bl.a. till ditt fina porslinsinlägg. Kommer du ha något mer om england framöver?



Hälsningar från Maja

5 Libby:

skriven

Christin och Clinen: Tack!

Tusse: Ja, himlen förmörkas och jorden rämnar...

Maja: Åh, vad fint - med recept på riktiga scones! Det blir mer engelskt, så småningom.

6 Anta Snaque:

skriven

Grattis Libby! Välförtjänt!!!

7 Tusse:

skriven

Precis!

8 Cicci:

skriven

Wiee! Tack så mycket!

9 anna:

skriven

En får tacka :)

Kommentera här: