Skål så länge


God morgon, måndag! I helgen skördade jag egna tomater, precis lagom många för den trevliga
plastskålen som tills i lördags var anonym. Då läste jag ett inlägg hos Form55 och fick veta att skålen
tillverkades av Industri AB Plastics, att den finns i två färger till och att ... ja, läs Form55:s inlägg
så får också ni vet allt om skålen!

Trevlig fortsättning på veckan!
(Nästa inlägg kommer först på onsdag, i dag ska nämligen datorn in 
på drygt ett dygns välbehövlig service.)
1 Tinkerbell:

skriven

Underbar bild!!!

Ser hur läckert ut som helst ...



2 clinen:

skriven

Se där! Vilka fina tomater. Själv har jag en massa gröna körsbärstomater som håller på att växa till sig. Hoppas de hinner mogna innan det blir kallare. Graderna sjunker mer och mer om kvällarna och nätterna nu ju.

3 Synöve:

skriven

Mamma hade en ljusblå stor modell där det vispades ihop pannkakssmet ... Nu har vi 2 olika blåa och en 70-talsgrön (typ Veronagrön som vissa Saab hade nämnda årtionde) Röd skulle vara underbart, men jag tror att de är svåra att finna ... har aldrig sett någon.

4 Malin:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag tänkte få passa på att säga att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!

Kram Malin

Kommentera här: