Nu håller vi kvar sommaren!


God morgon, måndag! Hörrni, inga koftor och stadiga höstskor än... nu håller vi kvar
känslan av sommar. Blundar för att loppisskyltarna tas ned längs vägarna, för att alla
lockande fyndlogar plötsligt bara är igenbommade uthus. Tänk sommar! Önsketänk sommar!
Åtminstone.
Trevlig fortsättning på veckan!
1 Anna:

skriven

Jag lovar! Jag kommer att ta ett järngrepp om sommaren och försöka allt jag kan att hålla den kvar.

2 Skaffaren:

skriven

Jag blundar...MMMmmmmm.....sommar...

3 Tusse:

skriven

Jo! Många koftor!

Åtminstone är det gott om koftkvinnor på min station Fridhemsplan vardagar kl 6.30-9. Med eller utan cykelhjälm (som kan vara bra att ha vid luftfärder, eller när framdäcket pajar).

4 Benny:

skriven

Givet att man tänker så! Jag tar mitt pick och pack och åker till den imaginärt härliga stranden för ett uppfriskande dopp, en läskande Margarita i handen och ett strålande humör :-)

5 Clinen:

skriven

Jag håller med dig! Om vi alla fortsätter gå i shorts och kortärmat kanske vi får behålla värmen och solen lite till! =)

6 Anta Snaque:

skriven

Måndag vid Norrbottens kustland - regnigt och 9-10 svala plusgrader. Brr! Men värmer gör två intressanta loppisar lördag 28/8, den ena delvis inomhus, den andra en bagageloppis! Hoppas på bättre väder, annars får det bli kofta/höstjacka på.

7 Gunnel:

skriven

Augusti-september är mina favoritmånader. Önskar bara att de varade för evigt.

8 Retrolux:

skriven

Ja, vi gör en gemensam ansträngning för att fånga det sista av loppis-sommaren. Jag gjorde lite fynd i Linköping idag.



Tack för fin kommentar på retrolux. Lyckan var total när jag hittade "smörblommorna" i en låda på Läkarmissionen.

Kommentera här: