En liten påminnelse...


God morgon, måndag! En liten påminnelse om att vi har bloggarträff på Antikmässan i Älvsjö
på lördag. Kl. 14.00 ses vi i kafeterian. Kolla efter bordet med skylten "Bloggarträff". Hittills ser det ut som
att Skaffaren (med gästlistan i handen på bilden), Gamla saker och fina ting, Tusen Vaser och Miriams Kafferep dyker upp. Samt förhoppningsvis min väninna Empire-Amelie.

En trevlig fortsättning på veckan önskar jag er!

1 Maja:

skriven

Hej!



Vilken läcker blogg. Härligt att frossa i alla fina bilder, och intressant med så mycket information kring det gyllende årtiondet!



Välkommen att besöka mig på min nya blogg: Husmorsskolan!



Mvh Maja

2 Maja:

skriven

Tack för de uppmuntrande orden! Det behövs när man är nybörjare...

Nu finns du med i min blogglista också:-)



Mvh Maja



3 Anneli (alias Empire@melie):

skriven

Ja, om jag inte har blivit Litiumförgiftad.

Är det någon som bjuder på inträdet förresten? Vore trevligt.

4 Karin:

skriven

Kan inte du skriva ett inlägg om filmisar? Förklara det här med olika serier och värde

5 Benny:

skriven

Tyvärr blir det ingen resa för mig, hade varit kul annars, måste bli bättre på att planera in såna "events", men nu blir det varken resa till Umeå (kalas)eller Stockholm pga annat som dök upp i sista liten...suck...ser fram emot reportagen :-)



Jag får nöja mig med att besöka Jakobsberg hela dagen i morgon istället, tyvärr inga loppisbesök då heller, bara jobb, jobb, jobb!

6 Libby:

skriven

Maja: Din blogg är busvass.

Anneli: Ja, om du dyker upp kl. 12.00 sharp och spanar av mässan med mig före bloggträffen!

Karin: Filmisar är inte riktigt min grej, tyvärr. Kanske finns det någon annan bloggare därute som har den hobbyn?

Benny: Hårt liv!

7 Anneli (alias Empire@melie):

skriven

Ja du är en äkta gentleman!

Sharp he,he,he...



8 darlinglou:

skriven

Åh, bloggträff vilken bra idé! Jag kommer oxå!

9 Libby:

skriven

DarlingLou: Kul!

10 Svenskt retro:

skriven

Libby: Vi letade efter dej vid kafeterian men hittade dej inte...

Kommentera här: