Femtiotalsfönster


God morgon, måndag! Ni känner ju till min fäbless för solgult och ljusgrått, en klassisk
1950-talskombination. I veckan hittade jag en blomkruka på loppis (10 pix). Har inte hunnit än,
men ska kolla om den finns med i 50-talskeramiks, Porslinsbloggens och Upsala-Ekeysamlarnas
gemensamma Blomkruksskola. Annars är den fin ändå. Gardinerna kommer från lådan jag fick till skänks i höstas.

Trevlig fortsättning
på veckan önskar jag Er!
1 Benny:

skriven

Den finns med :-)

2 Carola:

skriven

Vilket underbart fönster :) Solgult är en härlig färg man blir pigg o glad utav.



Tack för en trevlig blogg.

3 Marie-Louise:

skriven

Vad fint. Känns som om du har tagit in våren :)

4 Gila:

skriven

Snyggt!

5 Libby:

skriven

Benny: Snälla berätta i vilken del av Blomkruksskolan jag hittar den...

Carola, Marie-Louise och Gila: Tack!

6 Synöve:

skriven

Urtjusigt! :-D

7 Anneli (alias Empire@melie):

skriven

Enligt Feng-shui så ska man inte ha spetsiga blommor ;-)

8 Benny:

skriven

Del 10, den som handlar om just denna kruka, "Ideal" från Gabriel :-)

Kommentera här: