Ses vi i Kista i morgon?


Med en räv bakom örat och en marknadspeng i portmonnän beger jag mig i morgon
till Antik & Kuriosa på Kistamässan. Kanske ses vi där?
All info hittar du på Kistamässan. Antik & Kuriosa pågår fredag-söndag.
(Räven är en Lisa Larsson, plåtad på samma mässa, i höstas.)
1 JJ:

skriven

Tyvärr inte, men ser du något riktigt läckert så hoppas jag att det kommer bilder här sedan.



/JJ

2 Skaffaren:

skriven

Kan vi inte ses på Älvsjömässan?

Jag ska dit på lördagen. Snälla...

3 Yvonne:

skriven

Skulle önska det...

Själv kommer jag dock vara på Kistamässan onsdag-torsdag nästa vecka med då är det som utställare via jobbet.

Kul, men inte lika kul som kuriosamässan!

4 Benny:

skriven

Var det redan dags för den..? Jag som faktiskt tänkt att åka ner på den i år, men nu blev inget planerat och dessutom ligger jag sjuk med halsont, snuva huvudvärk och hosta...suck...

5 marie:

skriven

hade jag bott i närheten hade vi absolut setts där!!!

men det är långt från Orust...

hoppas du gör några riktiga fynd, ser fram emot att läsa på bloggen!

6 Kryckan:

skriven

Där ser man och jag som är ledig imorgon..ska man välja bort två träningspass mot ett loppispass. Får sova på saken.

7 Libby:

skriven

JJ: Det kommer bilder

Skaffaren: Ska vi försök få ihop en bloggarträff där på lördagen? Vore kul! Kanske folk kan, med den här framförhållningen.

Yvonne, Benny, Marie: Se svaret till Skaffaren ovan! Nästa gång kanske?

Kryckan: Du hittar mig i fiket kring 14. Jag har svart tunika och röd axelremsväska och förmodligen en kasse prylar, haha.

8 Benny:

skriven

Libby: Vi får försöka tajma in Älvsjömässan, när ligger den i tiden? En liten "bloggarmässa" om det passar låter som en trevlig idé!

9 randiga tråden:

skriven

Räven har jag sedan gammalt, ska till Kista mässan i morgon, få se vad jag kommer hem med.

Kommentera här: