Bästa sommarläsningen


Bästa sommarläsningen - urrivna sidor ur Antikvärlden/Antikbörsen (som den hette först)
och Antik & Auktion. När jag lyckas hitta tidningar på loppis för några kronor styck köper jag en bunt,
river ur de artiklar som lockar mig och slänger sedan resten av tidningen. Kvar blir läsning motsvarande
ett par nummer - där innehållet bara består av den roligaste retron. Som den tidning jag skulle vilja
prenumerera på. Eller göra.


1 Larsson:

skriven

http://larsson-larssons.blogspot.com/2010/07/roster-i-radio-1956.html



Inte så dum sommarläsning heller... :-)

2 JJ:

skriven

Även jag har planerat att klippa ut alla intressanta sidor ur antik-, design- och inredningstidningarna. Jag har tre pärmar i bokhyllan där jag hade tänkt att sätta in dem i plastfickor. Det är bara tid och lust som har fattats.

3 Libby:

skriven

Larsson: Nej, det var inte illa!

JJ: Du har i alla fall förberett med pärmar, ett steg längre.

4 Clinen:

skriven

Ett smart tips! Det ska jag tänka på. =)

Kommentera här: