1 000 och 1 inlägg









Femtiotalsjakten är härmed uppe i 1 001 inlägg.
Det började i september 2008, och det bara fortsätter.
Stay tuned...
1 Clinen:

skriven

Uuunderbart! =)

2 Grandprix63:

skriven

Grattis till tusen!

3 Lempa:

skriven

En får gratulera.

4 Gaston:

skriven

Imponerande och fantastiskt för alla oss som gillar Svensk samtidshistoria.

5 Liina:

skriven

Coolt.



Förresten... Vill du ha bilder med en vacker 50talsvagn vid en lummig strand? =)

Drog med vagn och lånade kompis och ungar och tvingade dem att vara fotomodeller till min fotosession =)

6 Mira:

skriven

Grattis till Tusen och ett inlägg! Fortsätt så!

7 Gunnel:

skriven

Fortsätt med ditt goda arbete. Det är alltid lika kul att gå in på din blogg.

8 Randiga tråden:

skriven

Grattis, det är bara att fortsätta med din fantastiska jakt och blogg. Jag älskar den. Brittmari

9 Libby:

skriven

Alla: Tack!

Liina: JA! Klart jag vill. Mejla mig en bild när du lagt upp inlägg på din blogg, så visar jag din bild och länkar. Spännande!

10 Benny:

skriven

Finemang! Jag ligger i lä där, är snart uppe i 400 inlägg sedan 2008, men du är flinkare än mig! Grattis!

11 Yvonne:

skriven

Man får gratulera!

Keep up the good work!

12 Anna:

skriven

Grattis! Hoppas det blir tusentals inlägg i framtiden också :)

13 Viola_T:

skriven

Keep on! Bloggen är folkhemsk uppbygglig.

14 Christin:

skriven

Grattis !



Ser fram emot minst 1001 inlägg till och helst många fler !

15 Tusse:

skriven

femtiotalsjakten är bäst alltså!

16 Larsson:

skriven

Ser fram emot 5000 till :-)

17 Anna | Mormor hade stil:

skriven

Gratulerar!

18 JJ:

skriven

Jag tackar för inläggen hittills och ser fram emot fler intressanta och lärorika ögonblick.

19 Peter Kampf:

skriven

Bara att applådera ivern och kreativiteten! Go girl go!

20 DMANN:

skriven

Thank you for post of 1950 Volvo with cool spotlight. Could really use the light when cruising the mountains at night to check for wildlife.

21 The StarMan:

skriven

Vi ser fram emot nästa tusen keep up the good work

22 Libby:

skriven

Alla: Tack, vad rara ni är!

Kommentera här: