Loppismys!


Fredag igen, snart helg alltså och dags för... loppismys. Jag hoppas plöja ett par Norrtäljeloppisar.
Den här lilla byrån är det senaste som jag ville ha på en loppis men avstod.
Den stod hos Läkarmissionen i Johannelund.

Trevlig loppishelg!
Vilka loppisar ska du svepa i helgen?
1 Clinen:

skriven

Den hade ju passat bra ihop med din bokhylla! =) En söt liten byrå.

2 ulrika:

skriven

hej! sökte på antik å kom till din underbara blogg :)

tänkte tipsa om en annons på tradera ja nyss lagt ut ;)

kanske passar dej...

http://www.tradera.com/Lampfot-50-tal--auktion_341180_122211207



3 Eli:

skriven

Clinen: Precis!!! Men den hade litet slitage = renoveringsarbete = inte min grej...

Ulrika: Fin, men jag har minst en lampa för mycket just nu :-)

4 Randiga Tråden:

skriven

Söt är den iallafall. Trevlig helg med mycket loppisfynd.

5 Maria:

skriven

Nämen!.. En likadan står redan hemma i mitt sovrum. :D

6 Clinen:

skriven

Jag låter också bli möbler som är i behov av lite fix. Vet aldrig om man gör rätt och får den rätta färgen igen.

7 Svart Sverige:

skriven

ja jag ska på loppismys hos min syrra idag ;-)

Kommentera här: