Bloggarträff i morgon! (Helgtips)

Pay day var det redan för en vecka sedan, men jag har lagt undan en marknadsslant i portmonnän.
För i morgon lördag bär det av till Antik & Kuriosamässan i Kista. Och där har vi retrobloggarträff, i fiket
snett emot garderoben. Vi ses där, från kl 15. Benny på Porslinsbloggen och Jan på Form55 är några
av dem som dyker upp. Kom du också! Eller, "Pay us a visit", som Clinen så fyndigt föreslår som
kommentar till bilden (som är tagen på Alfies Antique Market i London.)
Trevlig helg!
1 Kerstin:

skriven

Jag kommer! Det ska bli så roligt att träffas!

2 Randiga Tråden:

skriven

Vad kul att träffas, jag kan troligen inte. Får nog hoppa över mässan denna gång.

3 Clinen:

skriven

Kan man inte säga "Pay us a visit" på engelska? Passande till bilden! Tyvärr är det för långt bort och för långt betyder för dyrt. Typiskt! Hade varit himla kul att träffa er! =) Ha en trevlig dag.

4 husmodern:

skriven

Åhhhhhh, jag som har längtat så efter det här och så åker jag på världens dunderförkylning, fan, fan, fan!

5 Benny:

skriven

Detta ska bli kul, ser verkligen fram emot det!

6 JJ:

skriven

Här är en till som längtar tills i morgon!

7 Betty Lou:

skriven

Hade helt glömt bort att det var den här helgen. Drog hem till Pajala idag :D Nästa år då jävlar!

8 Cinna:

skriven

Jag kommer...kan man ju inte missa!

9 Tusse:

skriven

Eli & consortes: jag tänker på er från klockan 15 och framåt i dag!

Randiga Tråden: Nä men skulle du inte stå på mässan och demonstrera något? eller har jag blandat ihop detta med en annan mässa?

Kommentera här: