Femtiotalsjakten, 2 år, blickar framåt


I dag fyller Femtiotalsjakten två år. Under de två åren med bloggen har jag haft vansinnigt kul,
lärt mig massor och fått nya kompisar. Min 1950-talslya är nu nästan så retro att jag är nöjd
(förutom badrummet, suck). Besökarantalet på FJ har sakta stigit och ligger just nu på drygt
600 unika/dygn. och vissa dagar över 700! Men ju mer man lär sig, desto mer vill man se och veta.
Så "jakten" går vidare, redan nu i helgen...


... för här är en antikmässa jag inte besökt förr, trots att den hålls i Stockholm.
I morgon lördag blir det Frihamnen. Och på söndag en rapport därifrån,
här på Femtiotalsjakten. Om, som jag brukar säga, kameran vill och datorn håller.
Och kanske ses vi på mässan? Läs mer om den här.

Trevlig helg!
1 Clinen:

skriven

Grattis till tv år! Ha en supertrevlig helg på mässan. =)

2 Anna:

skriven

Stort grattis till två framgångsrika år! Jag läser så klar din blogg nästan dagligen! Fortsätt blogga och lycka till i Frihamnen!

3 Ina:

skriven

Grattis och fortsätt i samma stil :)

4 Danjel:

skriven

GRATTIS!!

5 randiga tråden:

skriven

Grattis till dina två år, jag har varit med i ett år. Det är så kul. Din blogg följer jag nästan dagligen. TRevlig helg på mässan. Brittmari

6 Lybtar:

skriven

Grattis till födelsedagen. vi älskar din blogg och spanar in den varje dag. Ser alltid fram emot dina inlägg som alltid är så lärorika.

Hoppas du håller på i många år till.

7 wiper:

skriven

Du har en fantastisk blogg som jag njuter av att besöka. Jag länkar ofta till dig när jag har saker från 50-talet inne på min blogg. Jag är själv uppvuxen i 50-talet så jag känner igen mycket av det du visar. Kan inte nog prisa din blogg som är en höjdare. En stor eloge till dig för att du delar med dig av allt fint, jag blir supernostalgisk och det var så mycket vackrare allt förr.



Grattis till att du bloggat i 2 år ;)



Ha en fin kväll

Malin/wiper

8 Catrin Garderobstankar:

skriven

Åh vad kul! Grattis!!

9 Eli:

skriven

Tack allihop!

10 Christin:

skriven

Gör ett nytt försök och säger Grattis !

11 Skaffaren:

skriven

Grattis!!!

Upptäckte detta nu i min iPhone.

Är ju ännu så länge utan bredband i vårt femtiotalshus.

Keep up the good work!

12 SaraMay:

skriven

GRATTIS till en av favobloggarna!

Kommentera här: