Smyger omkring på kvällarna...


Kvällsnöje: Svänger förbi huset dit vi ska flytta, tittar upp på våra fönster, vår balkong.
Tar en bild genom porten. Dörren till vänster, omisskännligt 1950-tal, leder in till
trappuppgången och hissen. Vi är portade än så länge. Tillträde den 1 maj.
Längtar.
1 form55:

skriven

Det ser ju lovande ut!

2 Gila:

skriven

Den som längtar efter något gott...

3 Anta Snaque:

skriven

Ett kvällsnöje jag förstår! Jag gjorde likadant när det begav sig.

Vilken snygg entré! Stilig marmor!

4 Linda:

skriven

Spännande, förstår att ni har lite nedräkning då... :)

5 Viola_T:

skriven

Ser ut att bli bra. Förstår längtandet!!!

6 Therése:

skriven

..ibland skulle man bara vilja ha en gilla-knapp.. åh, vet hur det känns att längta så. Vad roligt & ska bli roligt att få veta mer vid inflytten =)

7 The StarChief:

skriven

Hej E, akta så dom inte tar dig för kringstrykandet.

haha. Har gjoert lite reklam för di X-lya

http://starchief.blogg.se/?tmp=10225139

8 Benny:

skriven

Härligt att se, jag borde ta mig tid att kolla in fler såna här trevliga miljöer och fota lite här i Gävle innan jag slutar, sen blir det ju inte mycket med det! Jag förstår att du längtar till flytten, som tur är så är det inte länge kvar nu!

Kommentera här: