Hey, vintage lovers - ett litet bildsvep (NYC-butiker del III)


På väg ut från Pippin Home, där jag köpte min resväska, kunde jag inte låta bli att gå in i deras
vintage- och smyckesaffär Pippin Vintage Jewelry och titta. Vintage är ju inte min grej, men de
hade sådana vackra och roliga arrangemang att jag ändå plåtade litet.
Så, varsågoda, vintage lovers - ett bildsvep för er!








Smycken, hattar, väskor. Och ....




... rara små vovvar! Flera av dem hade Ej till salu-lapp.


Pippin Vintage Jewelry, West 17th street.

Och New York-inläggen är inte slut än... ytterligare en butik kommer att dyka upp här.
Stay tuned...
1 Allt det gamla goda:

skriven

ah, så mycket fint! jag är ju vintagelover! jag kommer upp i februari på älvsjömässan så då ses vi väl på bloggträff? jag får väl vara iklädd tjusig vintage så jag visar mig från min bästa sida, hihi!

2 Borgmästaren:

skriven

Andas tiden som var då...kul att se! Väntar med spänning på nästa del!

3 Skaffaren:

skriven

Forbes & Wallace.

Vackraste hattasken.

Kommentera här: