I dag börjar Antikmässan


Årets "finaste" antikmässa, Antikmässan på Stockholmsmässan, slår upp portarna i dag kl 12.00.
Själv kommer jag tyvärr inte loss förrän i morgon, men då räknar jag med att metodiskt beta av alla
intressanta mid-century-montrar under en heleftermiddag. Och titta på några av
utställningarna, framför allt den om småländska designmöbler och den om dalahästar.
Om kameran vill och datorn håller så blir det rapport från mässan här på FJ.
(Bilden är tagen på en tidigare mässa, hos en av mina favoritutställare, Leva Antikt & Modernt.)
1 Benny:

skriven

Det ser vi fram emot! Jag har aldrig besökt den mässan så det är kul med bilder och och berättelser från de som har turen att kunna besöka den!

2 Linda:

skriven

Har aldrig varit där förut men jag åker nog dit en sväng på lördag, hoppas att inte alla fina saker är borta då..!

Och hoppas att jag hinner se ditt fotoreportage därifrån innan så jag vet var alla godbitar finns. :)

3 Clinen:

skriven

Ska bli kul med en rapport!

4 Anta Snaque:

skriven

Eli, vi som bor långt från huvudstaden längtar efter (och älskar!) dina rapporter. Ju fler, desto bättre. Och bilder kan vi aldrig få för många av!!!

5 Gila:

skriven

Jag tänkte mig dit på lördag. Har du DN-kort så går du in för 100-lappen!

6 Madeleine:

skriven

åh måste bara säga att du har en sån ambitiös och bra blogg. man får så mycket inspiration när man ska gå på loppis. ville bara säga det. keep up the good work!

7 enannanhelena:

skriven

Håller med "ovanstående talare", ser fram emot rapport från fina mässan, i fina hufvudstaden. :)

/helena

Kommentera här: