En ung och lovande farbror

God morgon, måndag!
Hur många retrobloggar finns det nu? Ständigt dyker det upp nya roliga
bloggar att titta in hos. Det yngsta nytillskottet måste jag bara tipsa om.
För "Jag är en farbror nu" har ju retrovärldens absolut roligaste bloggnamn.
Och redan efter det första inlägget, om en loppisrunda (bilden)
känns bloggen lovande.

Trevlig fortsättning på veckan, "farbror" Erik och alla ni andra!
1 Erik:

skriven

Sånt smicker får man minsann inte varje dag!

2 Therése:

skriven

Åh, jag är redan fäst vid farbrorn. Kanonmysig blogg! Tack för tipset =)

3 Eli:

skriven

Erik: Inte smicker, bara litet uppskattning. Och du ser väl Theréses kommentar!

Therése: Ja inlägg två var ju ännu skarpare.

4 Anna:

skriven

Wow, tack för tipset! Kul med en kille som retrobloggar, en skön avstickare liksom.

5 Tusse:

skriven

På tyska blir det ännu roligare: "Jetzt bin ich ein Onkel".

Det faller väl utanför ramen för FJ, men jag kan varmt rekommendera filmen "Året var 1961" som jag precis har sett på SVT Play. Alla är med: Olle Björklund, Yngve Gamlin, Lennart Hellsing, Christina Schollin, Evert Taube, Lill Lindfors ...

6 cinna:

skriven

Bra med tips om nya bloggar...förnyelse piggar upp bland de stående favoriterna:)

7 Anonym:

skriven

http://etoiles.blogg.se



är lite ditåt!

Kommentera här: