Hur högt kan en retroblogg hamna?


Är du med i facebook? Gillar du min blogg? Rösta då på Femtiotalsjakten
i tävlingen Blog of the Year! För det skulle ju vara kul att se hur högt upp en retroblogg
kan hamna i tävlingen - eller hur? :-)

1 Khina:

skriven

Självklart! Du var ju inspirationen till att jag började blogga...

2 Randiga Tråden:

skriven

Helt klart vinner du,jag ska genast rösta.

3 Gunnel:

skriven

Du får min röst.

4 Linda:

skriven

Självklart ska det röstas även här! Jättekul om vi kan hjälpas åt att lyfta fram retrobloggarna!

5 Elinfotografi:

skriven

Vilken underbar blogg det här är! Jag hittade just hit och har suttit och bläddrat mig igenom stora delar av arkivet nu. Wow!

6 Ebba:

skriven

Jag har röstat :)

7 gunnel werelius:

skriven

nu har jag röstat, femtiotalsjakten är den enda blogg jag läser varje dag ... för att den är så trevlig och lärorik!

8 Eli:

skriven

Alla: Tack! Just nu ligger jag på plats 63, FÖRE Blondinbella :-)

9 Ulrika Leta Retro:

skriven

Jag måste erkänna att jag snott din idé. Men jag lovar på heder o samvete att jag la min röst på dig!!!!!

10 Ulrika Leta Retro:

skriven

Nu ligger du på 30nde plats! Det är inte dåligt!!!!!!!!!

11 Eli:

skriven

Ulrika: Det är fri konkurrens! Och plats 30 är rätt fantastiskt. Lycka till själv!

Kommentera här: