Fifi flyttar in


Ibland bara vet man. Det här ska jäg ha, det här är det perfekta, jag slår till direkt och slutar leta.
Så är det med 1950-talstapeten "Fifi" från Sanderson. Anna på Ljuva 50-tal tipsade om den
i en kommentar till inlägget om Klädkammaren som vill bli en walk-in closet. Jag beställde hem
ett prov, och bestämde mig på studs.


Den förra tapeten.... Garderob och skåp tapetseras nu
i stället med "Fifi". Väggarna målas svagt svagt lila, hyllkanterna
och lister vita. (När det blir tid.)
Fem strutlampor i servicebetyg till Tapetorama i Malmö. Provbiten kom
med posten bara ett dygn efter beställning.
Sådant gillar jag.

1 The StarChief:

skriven

Snyggt med FiFi, kul när man hittar nåt man gillar så där.

2 Randiga Tråden:

skriven

Fifi kommer att bli perfekt, den skulle jag också ta.

3 Jenny:

skriven

Vad fint! Jag ser fram mot att få se det färdiga resultatet.

4 Gunnel:

skriven

Vilka fina tapeter du fyndat. Det kommer att bli ursnyggt hemma hos dig.

5 Gila:

skriven

Flott!

6 Eli:

skriven

Alla: Kul att ni tycker som jag om Fifi!

7 Eva:

skriven

Å vilken fin tapet! Fräsch och rolig och passar perfekt i en 50-talsinspirerad "walk-in-closet"!

8 Christin:

skriven

Så snygg! Blir perfekt.Ser fram emot att se det färdiga resultatet.

9 Linda:

skriven

Helt underbart mönster, jättesnygga färger! Du kommer få det så fint i din klädkammare!

10 Anna:

skriven

Kul att jag kunde hjälpa till :) Jag ska också ha den i min walk-in-closet...som iof bara finns i mina drömmar ;)

Kommentera här: