Bloggpauser - 103 poäng


För första gången har en annan fritidssysselsättning fått mig att nedprioritera bloggen.
Det här roliga retrospelet gör att det blir litet glesare mellan inläggen.
Retro? Jo, 1954 kom det amerikanska spelet Scrabble till Sverige. Fast här döptes spelet till Alfapet.
Nu heter det Wordfeud, finns i mobilen och upptar alldeles för mycket av min vakna tid.
Men åhhhhh, så roligt det är.
Eller hur?
1 rutger:

skriven

men kvinna.. lägg ett nytt ord.. fick just 96 poäng för hänkel.. ;-)

2 Benny:

skriven

Jag har inte fastnat ännu, men jag brukar vara hyfsad på ord så man kanske ska omfördela sin tid lite :-)

3 Anna:

skriven

Jag är fast :)

4 Nanna:

skriven

Eller www.betapet.se som är ännu roligare ;)

5 Christin:

skriven

Det verkar kul. Kanske tur jag inte har en sån modern telefon för annars hade jag kanske inte hunnit läsa retrobloggarna längre :-)

6 Linda:

skriven

Usch ja, detta härliga tidsfördriv som snabbt förvandlades till en besatthet med x antal spel igång samtidigt och ljud och vibration varje gång någon la ett ord så jag skulle kunna replikera snabbt som attans! Har inte modet att lägga in mig på torken än, men försöker trappa ner lite. För jobbets och bloggandets skull. ;)

7 Rutan:

skriven

Jag har full förståelse!

8 Allt det gamla goda:

skriven

min sambo har också snöat in på det där, men hörru eli kom tillbaks till verkligheten och spana in min mässrapport från brösarp exempelvis!

9 Randiga Tråden:

skriven

Jag har fastnat men måste göra annat ibland.

Kommentera här: