De vann textiltrycken av Lars Nyman


Nej, ingen har för avsikt att "piffa upp sin pinnstol" i höst. Men åh, så många andra roliga
och intressanta inredningsplaner som deltagarna i utlottningen av Lars Nymans textiltryck
berättar om. Allt från att pussla ihop flera decennier i en 1930-talslägenhet till att tillverka
lampor av Upsala-Ekebykrukor. Ni som inte läst kommentarerna - gör det!


Och vinnarna är: Tanten på auktion, Vicky Sue och Åsa.
Tanten på auktion vinner alla tre trycken,
Vicky Sue och Åsa varsitt. Mejla mig era adresser till
[email protected] så kommer textiltrycken.
Det vill jag också att Alexandra gör. Du skrev en kommentar
som jag hann läsa men sedan råkade stryka istället för att publicera.
Det blir ett extrapris till dig.

Tack till alla er som delade med er
av era inredningsplaner - och lycka till!






1 tanten på auktion:

skriven

åh, så härligt glad jag blir:D Jag tror banne mej att dessa textiltryck också kommer att få bo i barnrummet. För utan barnrumsprojekt hade jag ju inte vunnit;)

2 Åsa:

skriven

Tackar från mig också. Jag brukar delta i massor av tävlingar på webben och i tidningar, men detta är baske mig första gången som jag lyckats vinna något :-)

Kommentera här: