Ny kamera - igen


Jag köpte ju en ny, mer avancerad, kamera i mars. Plåtade litet med den, men blev aldrig vän
med den. Min gamla enkla lilla Samsung fick följa med när det var viktigt att bilderna skulle bli som jag
ville ha dem. Men i veckan packade Samsung d ä totalt ihop. Så i dag köpte jag en likadan, fast tre
och ett halvt år modernare. Älskar den redan. Den gör precis som jag vill.
Samsung d y (PL 170) har också löjligt roliga "frames", som den här med tv-rutan.
Ljusstakarna och underlägget visade jag i färg i det här inlägget.
Och Olympusen ska jag försöka bli kompis med - någon gång i framtiden...

1 monamie ny blogg!:

skriven

jag har med sålt någon kamera jag inte kom överens med. bättre det och skaffa en man känner att man kommer att använda :-)



Nu har jag fått tillträde till nya bostaden!! Välkommen in :-)

2 Karoline:

skriven

Hur kan jag ha missat denna blogg???????

Så mycket underbara bilder så jag får ont i magen av ha-begär! FANTASTISKT!

3 eli:

skriven

Karoline: Tack! Vad roligt att du gillar min blogg. Svar på din dråga i en kommentar till ett annat inlägg, om hur jag hittar alla loppisar: Det dräller av loppisar här söderöver.

Kommentera här: