Bara en duk

Visa fler bilder från ert kök, skrev någon i en kommentar till förra inlägget.
Men tja, det har inte hänt så mycket sedan sist, förutom Skaraskåpet. Här är i alla fall en köksduk
jag inte visat förut. Koppen "Delikat " från Rörstrand och duken är som gjorda för varandra.
 
"Men hallå där! Jag passar också bra ihop med duken",
säger Erik Höglunds flaskgubbe.
Absolut.
 
 
 
 
1 Benny:

skriven

Mycket fin duk! Jag gillar också både koppen och Höglundaren, den har en så härlig färg! Jag hade ju en skål med i denna färgen som jag sålde! Har du förresten fat till Delikat-koppen? Möjligen kan jag ha nåt annars, det ska vara blått.

Svar: Har inget fat, har du ett så lägg undan det till mig :-)
Eli

2 Tusse:

skriven

Kamouflagekopp? Spill inte ut kaffet bara ...

3 Randiga Tråden:

skriven

Så vacker duken är.

4 Christin:

skriven

Kul att få se! Koppen är fantastiskt fin men duken och gubben kommer inte långt efter.

Kommentera här: