En midsommarnattsdröm

Drömmen så här års - ett vägskäl fullt med skyltar av den här typen.
Och hur var det nu... sju loppisfynd under huvudkudden?
Glad midsommar!
 
1 Tusse:

skriven

Oj så knöligt med loppisfynd under kudden ... :-)
Glad midsommar tillbaka!

Svar: Se svar till Anta Snaque :-)
Eli

2 Linda:

skriven

Åh, visst vore väl det helt underbart! Jag försöker desperat hitta någon loppis som har öppet på lördag/söndag, typiskt att det ska vara midsommar nu när jag äntligen har tid att loppa... ;)

Svar: Här ute i Roslagen finns det loppisar den här helgen. Och auktioner! Imorgon ska vi på en om det inte regnar.
Eli

3 Gila:

skriven

Trevlig midsommar!

Svar: Ett litet sent detsamma!
Eli

4 RETROknoppen:

skriven

Är det fotomontage eller en hägring? *ler*
Inga problem att fylla upp tillvaron här och tömma plånboken,,,Åt vilket håll ska man börja?

Glad midsommar!
Cen

Svar: Ingetdera! Härlig verklighet en julidag i vägskälet till en av grannbyarna förra sommaren.
Eli

5 Anta Snaque:

skriven

Knöligheten under kudden beror ju förstås på loppisfynden...
Glad midsommar!

Svar: Haha. Sju blommiga 70-talstyg under kudden eller sju teakmöbler... man får välja rätt.
Eli

6 Tusse:

skriven

Eli, jag börjar bli lite orolig att din blogg börjar kantra över till 1970-talet. I och för sig har jag ingenting emot detta, men ...
Anta: Du vet, vi pojkar brukar hitta "hårda" saker på loppis, i synnerhet vi vars mammor tyckte att gamla tyger nä men usch ...

Svar: Sei ruhig! Eller vad det heter på tyska. 1955-62 är fortfarande designperioden i mitt hjärta!
Eli

Kommentera här: