Romantik på familjesidan


29 ord. Två människor. Ett liv tillsammans.
Så romantiskt att man får en tår i ögonvrån.
Bästa läsningen i lokaltidningen den här veckan.

1 Clinen:

skriven

Åh, 55 år =) Det är kärlek det!

2 Lilladockan:

skriven

Nej men gud vad gulligt! Jag är så blödig så att jag faktiskt kände hur det kittlade till i näsan...sådär som det gör när man ska till att gråta lite :)

3 Viola_T:

skriven

Å, vilken fin gratulation för alla att se och förstå! Den blir även jag, som inte känner makarna, glad av.

4 Gila:

skriven

Åhhh...inte många nu för tiden som håller ihop så länge.

5 Anta Snaque:

skriven

En sådan gratulation är långt mer värdefull än många paket med dyrt innehåll. Visst känner man hur det blir extra vått i ögonvrån.

6 Gunnel:

skriven

Det var det finaste. Ska visa den för min man och hoppas att han fattar.

7 Emma:

skriven

Så fint och kärleksfullt!

8 Tusse:

skriven

55 år för onekligen respekt med sig.

För övrigt var det samma år som mina föräldrar gifte sig.

9 Åsa:

skriven

Otroligt vad man blir blödig inför såna där långa äktenskap. Och när de liksom minns hur allting en gång började.

10 Linda:

skriven

helt underbar! Tack för att du visar upp den hör guldklimpen för oss som inte har morgontidning.

11 Elï:

skriven

Alla: Jag förstod att ni skulle käna som jag...

12 Elï:

skriven

Alla: Jag förstod att ni skulle känna som jag...

13 Axelina:

skriven

Såg också den. Underbart!:)

Kommentera här: