Tredje Retromässan börjar i morgon


Jaha, dags för mässa igen! Tredje upplagan av Retromässan i Münchenbryggeriet, Sthlm, öppnar
i morgon fredag. Retromässans utbud är för retrofolket, bara 1900-tal med tonvikt på mitten
av seklet. Kanske är det i morgon jag hittar det där draperityget till hallen - eller en ovanlig
Helmer Ringström-dekor? Bilden tog jag på förra Retromässan, i Domino Antiks monter.

Retromässan har öppet fre 15-20, lör 10-18, sön 10-17.

1 Christin:

skriven

Mässor stup i kvarten...Klart man blir lite avundsjuk när man bor långtifrån, men som tur är brukar vi få ta del av många godbitar på din och andras bloggar.Tack på förhand! ;-)

2 Mon amie:

skriven

Det är såna här tillfällen man önskar man hade närmare till storstaden. :)

3 Allt det gamla goda:

skriven

åh, jag vill också dit.. fasen att det ska vara så långt. jag för nöja mig med scouternas megaloppis som går av stapeln den här helgen här i stan.

4 Maria på tid & rum i Årsta:

skriven

Ska bli såå kul att besöka mässan! Kanske hittar man något att komplettera en samling med.



Om inte så kan man alltid bege sig till Årsta och hälsa på hos oss :)

5 form55:

skriven

Tyvärr inget besök från mig denna gången. Hoppas att du hittar något fint (och billigt)!

6 Hanna Ek:

skriven

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

7 Hanna Ek:

skriven

Hej! Fixat en tävling på min blogg där du tävlar om ett presentkort med ett värde av 1000 kronor, och tre personer vinner en länking som visas för ca 1400 läsare. Säg gärna vad du tycker om min blogg också. Kramar!

8 David:

skriven

I so wish I was in Sweden right now!

Kommentera här: