Nu är snön på tapeten

Jag ber om ursäkt för den mest slitna rubriken någonsin när det gäller artiklar/inlägg
om tapeter. Men - här stämmer den i alla fall! Banrkammartapeten finns hos Handtryckta tapeter,
den ligger ute på deras facebookssida som du kan gilla. Det gör jag.
 
Tapeten skildrar fyra årstider, och till just den här längtar jag.
Men före vår kommer jul, och före jul kommer julkorten.
Missa inte att titta in på Femtiotalsjakten på söndag.
Då visar jag mina hemgjorda vykort.
Jag har "byggt om" en riktig retroklassiker till 11 stycken julkort...
 
 
 
 
 
1 Sussiesfyndhörna:

skriven

Vilken härlig tapet, man får verkligen en härlig vinterkänsla. Ska genast kolla in länken!

2 Kristina:

skriven

Vilka fina tapeter de hade! Kika gärna in hos mig också för idag har även jag skrivit om 50-tals tapeter och mönster och en del annat däromkring

3 Christin:

skriven

Åh vilken fin tapet! Och så gör du egna julkort också, ska bli spännande att se på söndag.

4 Emma:

skriven

Tycker rubriken var fyndig :)
Och tapeten helt ljuvlig!
Ha en härlig lördag!

5 Suzanne:

skriven

Hej!
Min bror hade denna tapet i sitt rum när vi var små. Vill så gärna få tag på den till vår sons rum nu. Tyvärr är den slut hos Handtryckta Tapeter och de kommer inte trycka mer av den heller. Vet du fler ställen där den går att finna?

Svar: Hej. Nej, tyvärr. Lycka till i jakten!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: