Nu finns min roman Anna-Lisas Antik i Gamleby och Hosta

Sakta men säkert ökar antalet försäljningsställen där du kan handla ett exemplar av min roman
"Anna-Lisas Antik", som kom ut i maj. Nu senast har Nostalgibyn i Hosta (bilden) och Torgets Kuriosa
i Gamleby tagit in boken. Först ut av landets retrobutiker var Precis en sån i Malmö.
 
Torgets kuriosa ligger vid torget i småländska Gamleby,
Det lilla samhället Gamleby har inte mindre än sex loppisar/retrobutiker
och är värt en omväg. Min favorit är just Torgets kuriosa.
Här hittar du ett äldre inlägg från Gamleby.
 
Nostalgibyn i Hosta besökte jag för tredje gången i sommar.
Det lär bli fler gånger.
 
Driver du en antik/retrobutik? Varför inte prova att ta in "Anna-Lisas Antik"?
För info och beställning, mejla [email protected]
Jag kommer fortlöpande att berätta här på bloggen vilka butiker som tar in boken,
så att retrointresserade romanslukare vet var de kan få tag i ett ex.
Recension här: "God som ett rosa tuggummi och en gammadags pinnglassmed päronsmak" (UNT)
 
PS. "Anna-Lisas Antik" finns förstås också adlibris, bokus, bokia.se etc
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Agneta:

skriven

Så bra och smart att kunna handla en roman som handlar om det man besöker!

Svar: Och om vänskap och kärlek! ;-)
Eli Åhman Owetz

2 Otilia:

skriven

Gamleby är fint, där har jag fyndat många gånger.

Nu har jag också läst din bok, den var mycket trevlig som strandsällskap. Det enda jag funderar över är layouten. Varför är den utformad som en ungdomsbok, med stora bokstäver, rosa och tecknad framsida? Jag, journalisten, och min vän informationsdesignern kliar oss i huvudet över detta. Det är ju inte sånt som vi i målgruppen attraheras av. Jag hade snarare väntat mig ett omslag i stil med en filmaffisch från 1950-talet. Nåja, trevlig läsning som sagt. Det blir väl en uppföljare?

Svar: Hm. Jag älskar själv omslaget. Men vet att många uppfattat det som ungdomsbok. Blir glad att du gillade boken. Jag jobbar med uppföljaren !
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: