Gott Nytt År från Roslagen!

Sista inlägget för året. När Femtiotalsjaktens läsare ska önskas gott nytt år
plockas en sparkstötting ned från gamla sädesmagasinet, snö eller ej
För mig blir 2014 en förändringens tid
. Efter många års längtan går flyttlasset
snart hem till gården i Roslagen. Jag har just lämnat ett jobb där jag hade blivit kvar
alldeles för länge, och hoppas hitta nya intressanta vägar att vandra
under året som kommer. Men först ska jag skriva klart andra boken om Anna-Lisa
och gänget från Söderberga.

Ett riktigt Gott Nytt År!
önskar jag er alla

Och här kommer kavalkaden av sparkar 2008-2012:

 2012. Snö.
 
2011. Barmark.
 
2010. Snö.
 
2009. Snö.
 
2008. Blankis.
1 gila:

skriven

Gott nytt loppisår!

2 maria/prylodesign:

skriven

Gott Nytt År Eli!

3 Anta Snaque:

skriven

Gott slut på 2013 och ett riktigt gott och bra 2014!

4 DeBeer/Manganiatokan/Erica:

skriven

*GOTT*NYTT*LOPPISÅR*

5 Khina:

skriven

Gott Slut och Gott Nytt 2014!

6 Allt det gamla goda:

skriven

gott nytt år, eli! ska bli spännande att följa dig på dina nya stigar. hälsa mannen!

7 Kaksmulankarin:

skriven

Gott nytt år!

Kommentera här: