Icke-köpen man ångrar

Den underbara kakburken från 1940/50-talet borde ha fått följa med hem från New York. Men jag
tyckte att det skulle bli för bökigt att släpa på den. I efterhand ångrar jag det. Man blir ju glad
bara av att titta på kakflickans uppsyn. The happy cookie jar sällar sig till icke-köpen jag ångrar.
 
 
 
1 DeBeer/Erica/Manganiatokan:

skriven

Den är urcharmig, att du bara kunde lämna den :-) Jag förstår att du ångrar dig. Den var säkert även tillverkad i USA så chansen att du hittar en här är nog tyvärr inte så stor :-( Det blir att hänga på eBay!!!!

2 Anta Snaque:

skriven

Det är oftast det man inte köper/gör som man ångrar. Burken är härlig! Den hade trivts hos dig!

3 Christofer:

skriven

Hilma och jag är glada över att du inte köpte den där burken. Triett skall det vara!

4 Skaffaren:

skriven

Den burken är jätteläcker!
Hur kunde du? :-)

Svar: Ja, hur kunde jag? Men nu finns det en anledning att åka till New York igen! Måste finnas fler.
Eli

5 Gila:

skriven

Cool burk...men någon annan får bli glad ;-)

Svar: Rätt sätt att tänka!
Eli

Kommentera här: