"Perfekt läsning för hängmattan eller fladdermusfåtöljen på balkongen"

Romanen är skriven och utgiven. Nu är det svåraste kvar: Att marknadsföra en bok
som bara finns att köpa på nätet (om man inte befinner sig i Roslagen, mer om det nedan).
Mina snälla retrobloggkamrater hade med sig affischer och blädder-exemplar till loppisen
på Täby galopp förra lördagen.
 
Rätt många tidningar har skrivit om boken, bland andra Riksettan, Hus & Hem Retro
och Antikvärlden. Och bästa meningen av alla klipper jag ur H&H Retro:
"Perfekt läsning för hängmattan eller fladdermusfåtöljen på balkongen."
 
Ja, se här hur fint den passar på ett sommarbord!
Men, som sagt, eftersom "Anna-Lisas Antik" ännu inte tagit sig in bokkedjornas butiker
ber jag alla er som läst boken (och tycker att den är bra) att tipsa kompisar om den, ge bort
ett ex i present, prata med bokhandlare om att de borde ta in den.
Här finns Anna-Lisas Antik/kommer att finnas inom kort:
- Roslagsbokhandeln, Lilla torget i Norrtälje
-Flygfyren (Ica), Norrtälje
- Coop, Rimbo
- Ica Älmsta
- Dialect Kontorshuset, Östhammar
- Retrobutiken Precisensån, Malmö
...samt förstås Adlibris, Bokus, Bokia
 
 
1 Larsson:

skriven

Ser naturligtvis fram emot att lägga beslag på ett ex. när den kommer i min väg...

Svar: Grejen är att den inte kommer i din väg. Man måste beställa på nätet, om man inte bor i Roslagen eller Malmö...
Eli Åhman Owetz

2 Larsson:

skriven

Jaha, jag fattade det som om den SKULLE komma ut Bokia m fl. Får lösa det på annat sätt då...

Svar: Bokia på nätet....
Eli Åhman Owetz

3 Elin :

skriven

Håller på att läsa mitt exemplar nu, måste säga att den är jättebra! Rekommenderar den till alla jag känner och hoppas på en uppföljare.. ;-)

Svar: Tack!
Eli Åhman Owetz

4 Veronica Östman:

skriven

Hej, jag har läst boken, en härlig och avkopplande bok! Roligt att Elmsta var med, jag bor ju till och med ovanpå en av antikbutikerna som nämndes! ser fram emot fortsättningen!
Ha det gott, Veronica.

Svar: Vad kul att du gillade boken. Och jag gillar Elmsta!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: