Kom och köp "Anna-Lisas Antik" i helgen - och få med julpapper från 60-talet

 
Nu på lördag och söndag står jag på megaloppisen i Solnahallen och signerar min roman
"Anna-Lisas Antik". Den är retro-feel-good de luxe, handlar om en tjej som flyttar ut på landet
och öppnar retrobutik i en nedlagd lanthandel. Det är mys, kärlek, humor och litet litet spänning.
Så, nu har jag sålt in den som bästa julklappen i år.
Priset 149 pix är specialpris, billigare än på nätbokhandlarna, och du får med en bit av julpapperet
som syns på bilden, jag kom över en hel rulle 60-talspapper på en loppis i somras.
Du som redan har boken, kom förbi så signerar jag och du får också en retroaktiv bit julpapper.
Jag ska själv flytta till landet, inte för att öppna butik men för att skriva bok nummer två och frilansa.
Så på loppisen kommer jag förutom att sälja böcker också deala iväg diverse prylar och textilier. BILLIGT.
 
Megaloppisen, Solnahallen.
Lördag 10-17.
Söndag 11-16.
T-bana eller tvärbanan: Solna Centrum.
Pendeltåg: Solna station + buss 509.

Vi ses. Tjing!
 

Kommentera här: