Säljes: Fin 50-talslägenhet med bevarat kök

Det har inte blivit så mycket bloggande på sistone. Annat har upptagit min tid. Som att röja
inför mäklarfotograferingen. Vi ska flytta till landet och lämnar därför vår fina lägenhet i Solna.
Är du på jakt efter en bevarad 50-talslägenhet?
Kolla filmen!
Annonsen hittar du här.
1 Larsson:

skriven

Och flytten går till ett 1950-talshus? Eller i vart kommer att bli..?

Svar: Hem till gården i Roslagen. Inte 50-tal, men fantastiskt på andra sätt.
Eli Åhman Owetz

2 Ulrika på Leta Retro:

skriven

Om man lägger ut hemnet-annonsen på bloggen, kan man vinna ett Dominofat då? :D

Svar: Haha. Nej, inte den här gången.
Eli Åhman Owetz

3 Lisa :

skriven

Jättefin, speciellt köket!

Svar: Tack!
Eli Åhman Owetz

4 maria/prylodesign:

skriven

Vad härligt att ge efter för sina drömmar. Kanske blir det en "Elis antik" också :) Lycka till!

Svar: Jag insåg när jag skrev Anna-Lisas Antik hur mycket jobb det är med en antikhandel, så nej, det blir det inte. Men fler romaner :-)
Eli Åhman Owetz

5 Svenne:

skriven

Sälj möblerat o du får dubbelt betalt...så stilrent o snyggt tycker jag att det är!

Svar: Tack!!!
Eli Åhman Owetz

6 Gila:

skriven

Spännande när det händer mycket roligt i ens liv...:-)

Svar: Ja, verkligen!!!
Eli Åhman Owetz

7 DeBeer/Manganiatokan/Erica:

skriven

Så härligt att förverkliga sina drömmar! jag kommer gärna och hälsar på när våren är på intågande igen :-)
Men det ser så avskalat ut när man vet hur härligt det kan vara när lägenheten "lever"!

Svar: Ja, det är märkligt att se sin lägenhet på mäklarbilder. Va? Bor vi där, liksom? Du är välkommen i vår!
Eli Åhman Owetz

8 Christin:

skriven

Kul att se mer av era fina lägenhet.Lycka till med försäljning och flytt!

Svar: Tack!
Eli Åhman Owetz

9 Anonym:

skriven

Hej. Jag hittade detta inlägg när jag sökte efter att sälja begagnade kök. Vi kommer att byta ut vårt 50-talskök till ett sånt tråkigt ikea-kök,men jag skulle gärna se om nån annan vill sätta upp det i sin lägenhet. Vet du hur möjligheterna för sånt ser ut? Var kan jag annonsera?

Svar: Vad bra att du försöker rädda det gamla köket!Jag skulle dels annonsera på Blocket, dels i ett par "retrogrupper" på facebook.
Begär inträde i till exempel KÖP BYT SÄLJ Antikt Retro eller Retro & Art Deco Köp och sälj och lägg in annons där. Mycket retrofolk, som känner annat retrofolk som kan vara intresserade. Lycka till!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: