Vinn ett ex av mesta feelgood-romanen!

"Anna-Lisas Antik" handlar om en tjej som flyttar ut på landet och öppnar
retrobutik i en nedlagd lanthandel. En recensent skrev "god som ett rosa tuggummi",
en annan "så mycket feelgood att man nästan kokar över."
Nu finns min roman som pocket, och jag lottar ut tre exemplar.

Så här är du med och tävlar om en bok:
1) Skriv en kommentar till det här inlägget, där du berättar vad som får dig att må bra
 (förutom en skön bok). Ditt kommentarsnummer blir ditt lottnummer.
(Kom ihåg att fylla i din mejladress, den syns bara för mig).
2) Om du har en egen blogg och/eller Instagramkonto, tipsa om tävlingen där så får du
en extra lott i dragningen för varje publicering. Skriv i din kommentar var jag kan se tipset.
3) På söndag kväll klockan 20.00 drar jag tre vinnare och mejlar dem.
Vinnarnas förnamn skriver jag här i en uppdatering av inlägget.
Böckerna skickar jag på måndag.

UPPDATERING:
Och vinnarna är....
Larsson, Kiosktanten och Victoria!

PS."Anna-Lisas Antik" finns som både inbunden och pocket på alla
nätbokhandlar, pocketen på vissa Pocketshop.
1 Lovisa Dahl:

skriven

Hej!

Vad som gör mig glad är mitt vitrinskåp som jag sitter och tittar på just nu. Du vet hur svårt det kan vara att få tag i stora vitrinskåp som passar till retrostilen. Det här är ursprungligen en del av en större bokhyllesektion. Har satt på fyra "stringben" som jag hittade i en container i mitt bostadsområde.

I vitrinskåpet har jag jag några delar Rörstrands Amanda, Blå Eld och Gutavsbergs Grå Lotus. Även Stavangers lite mer gulgröna version av "Grönette". Vet inte vad den kallas. Samt två lejonungar från Lomonosov!

Vänlig hälsning,
Lovisa

2 Larsson:

skriven

Vad som gör mig glad är att läsa alla retrobloggar - inte minst femtiotalsjakten! Tips om tävligen finns här: http://larsson-larssons.blogspot.se/2014/04/vinn-ett-ex-av-mesta-feelgood-romanen.html

3 Amanda:

skriven

Dansa gör mig glad! :D

4 Ann-Sofi Halvarsson:

skriven

Att ta en promenad mår jag alltid bra av, vilket väder det än är, och såklart när barnen kommer hem!

5 Herr Stömell:

skriven

Jag hittar många glädjeämnen i livet, för jag letar alltid efter sådana - men gladast blir jag när min underbara hustru säger att hon älskar mig.

6 Daniel:

skriven

Ett vänligt ord, uppskattning, ett tack.

7 Mirja V:

skriven

Mitt 3-åriga barnbarn gör mig hjärteglad <3

8 kiosktanten:

skriven

Jag blir glad att jag kan gå långpromenad med gubben .Jag fick en permobil för ett år sen så jag kör ochh han promenerar det är frihet
Hälsar Åsa

9 Annica:

skriven

Jag blir såklart glad av min familj, sambo,barn och djuren men även av min trädgård. Jag älskar den :) Och böcker såklart. Jag har tipsat om tävlingen på min blogg och hoppas på tur! :)

10 Ullis Lindh:

skriven

Medmänsklighet gör mig glad, fick punka på motorvägen och två unga killar stannar å byter mitt däck, bara så där. Gud så glad jag var, de gjorde min dag, hoppas att tårtorna de fick senare gjorde dem hölften så glada. ....

11 Mormor Lovisa:

skriven

Snusa på nya barnbarnets huvud, titta på katten som ligger på rygg i soffan, gå på loppis med bästa kompisen på lördagmorgnar, en vitsippsbacke i morse mm mm

12 Viktoria Olsson:

skriven

En kopp med rykande varmt te piggar upp mig i alla lägen! :)

Kommentera här: