När gav du din mamma en feelgood-roman sist?

 
"När gav du din fru en blomma sist?" frågades i en klassisk reklamkampanj från 1950-talet.
När gav du din mamma en feelgood-roman sist? frågar jag.
Nu på söndag den 18 maj kl 11-15 hittar du mig på Retro o Design Ateljéns loppis i Sundbyberg.
där jag signerar och säljer min roman "Anna-Lisas Antik". Jag har med mig pocketen och även
några inbundna böcker signerade och inslagna retrostye .
En trevlig mors dag-present till söndagen därpå, tänkte jag.
Du som redan har "Anna-Lisas Antik" är förstås också hjärtligt välkommen att titta förbi
och få den signerad.

Loppis, utanför Retro o Design Ateljén, Stenbrottsgatan 4, Sundbyberg (T-bana Duvbo).
Söndag 18 maj kl 11-15.
1 Catha:

skriven

Får jag då lov att påpeka/påminna att det är Nationella bokbytardagen idag. Trevlig tillställning som firas runt om i landet, oftast genom att man träffas på en bestämd plats och rent fysiskt byter böcker med varandra.

2 En lantis i Shanghai:

skriven

Tusen tack snälla för hjälpen med Mors Dag-present! Mamma blev super-jätte-glad och väldigt överraskad! Hon skrev "nästan spöklikt, det kom en present med mitt favorit-omslagspapper och sidenband!" Många varma hälsningar från Maria i Shanghai

Svar: Vad kul!!!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: