En bildgåta


Vackra, eller hur? Men vad är det för föremål som ligger på mitt köksbord i lyan?
(De kommer från härliga antikhandeln Risingeboden
utanför Gimo, som jag skrivit om här.)
1 Karro:

skriven

Snyggt mönster! Jag gissar på att det är såna lock man har till spisplattorna..



Gillar din blogg, mycket fina grejer! :)

2 Monet:

skriven

Navkapslar. Av exklusivt slag:-)?

3 Lisa:

skriven

Snygga! Jag gissar på grytunderlägg.



Jag gillar också din blogg väldigt mycket, alltid inspirerande inlägg!

4 Maj Korner:

skriven

Gissar på navkaplsar jag med.



Läste om det här i tidningen i morse och kom att tänka på dig.



http://kundservice.dn.se/dnkort/teater-scen/1.912307

5 Fröken Fynd:

skriven

Lisas gissning stämmer jag nog in på, alternativt glas/flaskunderlägg. Fina hur som helst!

6 Shadilly:

skriven

Åh jag har ett exakt likadant. Väldigt vackert - och otroligt praktiskt och fräscht.

Kommentera här: