Jakten på drömsoffan


Här har ni nästan min drömsoffa. Den står på konditoriet i Kungsör. Jakten på Soffan har
just nu prio ett i projektet "femtiotalisera min lya". Jag är ute efter en röd soffa med personlighet,
det är den som ska "göra" rummet. 
Efter snart ett års sökande har jag inte hittat någonting coolare än denna soffa. Den, omklädd
i ett vackert rött tyg - det vore min drömsoffa.
Jakten fortsätter. Ser du en tvåsitssoffa, eller en nätt tresits, med det där alldeles extra,
tipsa mig!
1 Cherry Cupcake:

skriven

Cool soffa :)

2 Benny:

skriven

Ja den var tuff! Om jag skulle göra den röd hade jag valt rött skinn, härlig känsla!

3 Libby:

skriven

Cherry och Benny: Ja, visst är den fin?! Och ja, rött skinn skulle också vara snyggt. Jag kanske borde ringa dem och kolla så att de vet vem de ska sälja soffan till om de renoverar (gud förbjude).

4 Saabmannenn:

skriven

WOW vilken soffa!

Hur kan man rimligen få tag på en sådan????

Vill haaa! :-)

5 Libby:

skriven

Saabmannen: Ja, den är fantastisk, den soffan.

Kommentera här: