Känd från press, radio och tv...


... eller åtminstone från press! Femtiotalsjakten är omnämnd i senaste numret
av Sköna Hem. Det är första gången en tidning skrivit om min blogg, och jag blev så glad
att jag gick och köpte en guldram och ramade in Sköna Hem-sidan.


Här är den lilla "blänkaren", i slutet av artikeln om 1950-talsporslin.
Quizzerna, den om porslin och en om stolar, hittar ni här.
I dag är jag glad och litet malllig, och ska fira denna tunga mediebevakning
med ett besök på en nyöppnad loppis. Kanske hittar jag något från vårt
älskade 50-tal?

Tack till Sara, som tipsade om att Sköna Hem skrivit om Femtiotalsjakten,
och som själv har en väldigt trevlig blogg!
1 Anita:

skriven

Du har en helt underbar blogg, tycker jag! Trots att jag själv föredrar 40-tals inredning...;)

Kul att din blogg omnämndes i Sköna Hem!

2 Helena:

skriven

Förstår att du är mallig! Vad roligt!!!! =D

3 Larsson:

skriven

Grattis! - det var Du väl värd, så mycket arbete Du lägger ner...

4 Monet:

skriven

Men GRATTIS!!! Åh, vad roligt - det är ju superhäftigt att din fina och proffsiga blog blir uppmärksammad på det sättet! Life is good förstår jag:-)

5 Moster Mjölgumpa:

skriven

Ett rungande hurra för mediebevakningen. Det är du värd. Jag är lite nyfiken på om det har ökat besöksstatistiken.

6 Libby:

skriven

Anita: Tack! Jag gillar också 40-tal, lutar ju mer åt det hållet, som jag kallar "tant-50-tal" (ta inte illa upp nu, tant är ett positivt laddat ord för mig) än åt 60-tal.

Helena: Ja, en sån där mysig icke-provocerande mallighet, hoppas jag :-)

Larsson: Tack, och att lägga ner arbete är jag ju inte direkt ensam om (syftar på dig m fl).

Monet: Life sure is good. :-)

Moster Mjölgumpa: Besökssiffrorna har klättrat de senaste veckorna, men inte dramatiskt, och jag undrar om det inte mer beror på min döpa soffan-tävling än på Sköna Hem. Vet inte hur länge numret har varit ute, hoppas på en lång effekt eftersom sådana magasin ligger på bordet och man tittar i dem litet då och då.

7 Anneli (alias Empire-Amelie):

skriven

Grattis,grattis!!!!



/kram

8 Christin:

skriven

Grattis ! Det är på tiden att din fina blogg får lite mer uppmärksamhet och fler läsare.

Den skänker mycket glädje och det är alltid lika trevligt att titta in , och genom länkar och kommentarer har jag sen hittat ännu fler trevliga bloggar. Tack för det !



9 Rutan:

skriven

Stort grattis! Din blogg är värd all uppmärksamhet!

10 Yvonne:

skriven

Å vad roligt!!!!!!

Stort grattis!

11 Libby:

skriven

Anneli, Christin, Rutan och Yvonne: Tack! Era ord värmer!

12 Skaffaren:

skriven

Ett lyckligt avbrott i allt packande inför morgondagens antikmässa. Du är duktig och uppenbarligen beroendeframkallande.

Grattis till dina framgångar i medievärlden!!!

13 Staffan H:

skriven

Ett jättegrattis till dig och din fina blogg!

14 Libby:

skriven

Skaffaren och Staffan: Tackar!

15 Syltan:

skriven

för den supersöta rådjuret! Hänger nu så fint på väggen i närheten av sina kompisar. :-)

16 Libby:

skriven

Syltan: Kul att du gillade rådjuret, då har det fått ett kärleksfullt hem!

Kommentera här: