Madmen yourself!


Libby Petersen, the new copywriter at Sterling Cooper.
Efter att först ha klämt en julklapps-dvd med säsong ett och sedan fått fyrkantiga ögon av
Kanal 9:s maratonsändning av säsong två så är jag svårt beroende av tv-serien "Mad Men".
Tur att säsong tre börjar på torsdag! Kanal 9, kl. 22.05. Kan också ses på Kanal 5 Play.
Hur skulle DU se ut om du jobbade på Madison Avenue 1961? 
På tv-bolaget AMC:s sajt kan du "madmenyourself".
Enjoy!


Mr Petersen, just made partner.


1 IngenFara:

skriven

Jag älskar den serien och har förstås gjort en egen karaktär. Men fick man önska så såg jag ut som Joan.

2 Kristin:

skriven

Underbar applikation, har redan testat.

3 Libby:

skriven

IngenFara: Vi vill alla se ut som Joan.

Kristin: Ja, jag kanske var sist att upptäcka den. :-) Men kul är den i alla fall.

4 JJ:

skriven

Jag har inte sett den förrän nu i helgen och jag fastnade rejält! När man tittade sju timmar i sträck så kändes det inte längre än en halvmedioker långfilm... Riktigt snyggt blev det i avsnittet i Palm Springs!



Jag tror tyvärr inte att jag skulle passa så bra in där, och med tanke på alla drinkar (värre än Dallas) och ivrigt blossande så hade jag nog inte trivts. Konstigt att det fokuseras så mycket på copyn och knappt alls på AD-jobben.

5 Susanna:

skriven

Jag har aldrig lyckats se serien i fråga, men jag var tvungen att göra en me i serien iaf :-)

Kul!

6 Libby:

skriven

JJ: Ja, mer Salvatore!

Susanna: På torsdag får du en ny chans...

7 Simon:

skriven

Mad men är också en av mina favoriter! Jag har båda säsongerna på dvd och väntar ivrigt till torsdag.

8 Jenny:

skriven

Kul att så många upptäckt serien, är halvvägs inne i säsong tre och kan lova att den är fortfarande lika bra! :)

9 Peter Kampf:

skriven

Serien är boss - har boxarna - och appen var du inte sist att upptäcka. Hipp! Gjorde madmej medsamma och blev ståtlig.....

10 Ebba:

skriven

I den händelse någon mer ser detta inlägg, här kan man titta på alla episoderna online, lagligt:

http://www.casttv.com/shows/mad-men - Jag upptäckte just detta och är så glad för nu kan jag titta ikapp på hela serien, jag som inte sett något! Det öppnas reklamsidor ibland när man ska trycka på play, men sen rullar det på utan reklam.

Kommentera här: